مرتضی پاشایی

بهت پیله کردم /نمیمونی پیشم/نه میمبرم اینجا/نه پروانه میشم

شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت / دوریت آمد به یادم هستی ام آتش گرفت . . .

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

همیشه مست و شیدای تو بودم / به فکر آرزو های تو بودم

 

تموم آرزوهای منی ، کاش / یکی از آرزوهای تو بودم . . .

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  **

 

هرچه زدم بی تو دلم وا نشد / جز تو کسی باب دل ما نشد

 

هرچه پرستو شدم و پر زدم / هم نفسی مثل تو پیدا نشد . . .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,ساعت 19:28 توسط ,بهار |



آخرين پست ها
» <-PostTitle->
Design By : Pars Skin